Comunicat respecte actes violents de l'1 d'octubre i informació en relació a la vaga general

Roser Moré,

En relació als actes violents que van succeir durant la jornada del 1 d'octubre, la FAGEM  ha manifestat el seu rebuig als mateixos, i emplaça els responsables polí­tics al diàleg, la negociació i el respecte mutu.

Com membres de la Junta Directiva de Foment del Treball, hem donat suport al següent comunicat:

Foment del Treball rebutja rotundament la violència, les agressions i els danys soferts per centenars de persones de Catalunya durant la jornada de l’1 d’octubre. La societat catalana i espanyola, que tant ha lluitat per la llibertat i la democràcia, necessita avui propostes que posin fi a aquest xoc que posa en qüestió el nostre marc de convivència. És una societat cohesionada a la qual cal oferir propostes d’un país modern i democràtic.

En tots aquests anys, Foment del Treball ha defensat i promogut el diàleg, la negociació i el pacte, amb la voluntat de recuperar la confiança i treballar junts des del compromís i el respecte.

Com membres de la Junta Directiva de Fepime Catalunya , ens hem adherim al següent  Comunicat:

NO A LA VIOLÈNCIA, SÍ AL DIÀLEG

Fepime lamenta i vol mostrar la seva oposició a qualsevol tipus de violència i agressió, com les que varen patir multitud de ciutadans durant la jornada de l’1 d’octubre. Apostar per la confrontació i no pel diàleg genera accions com les que lamentablement s’han viscut a Catalunya.

Des de Fepime seguirem recorrent al camí del respecte a les lleis, impulsant i buscant un model de diàleg, de consens, d’escolta, de pacte i de negociació.

Per comentar, si us plau inicia sessió o crea't un compte

Envia'ns el teu cv a stosca@fagem.org, amb el número de referència de l'oferta i ens posarem en contacte amb tu.

La FAGEM és membre de: